Mlkko biradamavisi benimki dis kasiyici sevmedi zürafa aldim cok sevdi canina okudu simdi 10 bucuk aylik 2. ye gectik hala kemiriyor 🤦🏻♀️
SeverusSnape biradamavisi 3,5-4 aylık civarında vermeye başladım. Dediğiniz gibi eli hep ağzındaydı zaten. İlk dişi de 6 aylıkken çıktı.😊
Med biradamavisi oyun halısı çok iyi oldu benim açımdan,oyuncakları tutmaya çalışıyor yemeye çalışıyor kendini güçlendiriyor,bırak çekiştirsin 😁 al 1 tane yada belki seninki sever
Mlkko biradamavisi https://www.e-bebek.com/sophie-la-girafe-zurafa-dis-kasiyici-p-alg-616400/ hayır bu ama Türkiye fiyatı bir diş kaşıyıcı için çok fazla. Çoğu bebek seviyor bunu ama 5-6 ayda yıpranıyor. Bu tarzda bir diş kaşıyıcı alabilirsiniz normal diş kaşıyıcılardan ziyade