Minnak-anne
hamburger köftesini nasıl yaptığımı anlatayım.Köfte güzel olursa hamburger güzel olur doğal olarak 🌺 Kıyma,karabiber,tuz ve hardal sos ekleyip güzelce yoğurup büyük büyük köfte yapıyorum.Hardal sızı bütün marketlerde bulabilirsiniz.Ben cheddar peynirini pek beğenemiyorum.Peynirsiz yapıyorum.Soğanı halka halka doğrayıp,üzerine toz şeker ekleyerek karemelize yapıyorum.Kornişon turşuları dilimliyorum.Bir de domates ve marul.Köfteleri de yağlı kağıdın arasına koyup tost makinesinde pişiriyorum.Yağlı kağıdın kenarlarını kıvırın ki köftenin yağı etrafa akmasın☺️ ekmeğini alabilirsiniz tercih sizin.bütün malzemeleri üst üste koyun.Arasına ketçap ve mayonez de dökün ki malzemeler yapışsın,düşmesin.Bu kadar😍 Afiyet olsun🍔🍟