Ozlem_likce İçiniz rahat olsun onun sağlığı için bu gerekli, ben şimdi diyorum keşke daha erken yapsaydım pipi ucu daralması olmuştu çünkü mecbur oldu sünnet. Ama Elhamdülillah şuan çok çok iyi, 17 aylık oldu ve pipisini vs biliyor tutup çekiyor dokunuyor şuan olsa daha zor olurdu herşey. Geç kalmayın 1 günlük dayanın ağlamasına sonrası yavrucakta rahatlıcak sizde☺️