Ozlem_likce 5 aylıktı bizim, hatta size detayli anlatayim biraz belki içiniz rahatlar☺️ Öncelikle iğne vurup uyusturuyorlar pipisini orda biraz ağlıyor, engin hoca emzirme odasina yolluyor emzir sakinleşsin diyor belki o sırada uyur hatta bebiş. 15 dakika sonra falan işlem başlıyor iğne dahil bütün işlem boyunca başında oluyorsunuz bebeğinizi sakinleştirip, sevebiliyorsunuz zaten doktor sürekli yönlendiriyor sizi asla kısıtlamıyor evladınızla hep temasli olmanızı sağlıyor. İşlem çok kısa zaten 5 dakika sürmüyor bile klipsi takıp kesiyor sonra bezleyip al kucağına sakinleşsin diyor ( benim tavsiyemde hic giydirmekle uğraşmadan direk alın kucağınıza 10 15 dakika sakinleşsin sonra giydirin) sonra size fitil, krem ve damla veriyor bu ilaçları 4 saatte bir hic aksatmadan verirseniz ağrı sızı çok olmuyor ama o gün mutlaka ki agliyor özellikle çiş yaparken ama inanin ertesi gün hic birşey kalmıyor. Karton bardağın altını kesip klipsi içine alicak şekilde koyuyorsunuz, 3 gün banyo yok sadece kaka bulasirsa el sürmeden ılık su döküp temizleyebiliyorsunuz. Doktor yanlış hatırlamıyorsam bir hafta 10 gün sonra falan gelin diyor klipsi çıkartmak için, gideceğiniz gün çocuğu ılık suda yarim saat oturtucaksınız, ve söylediği kremi booool boool suruceksiniz klips rahat çıksın diye yoksa zor çıkıyor ve canı acıyormuş. Klips çıkınca krem veriyor onu kullanicaksiniz hoca sizden her hafta resim istiyor tamamen iyileşene kadar irtibat kuruyor. Sonrası rahatlık ferahlık vallahi, benim bebe yüzüstü duruyordu birde sürekli ama şükür hic sorun yaşamadık.