Bahri2020Beren2021 emxirirken yaptim. Bastan soyleyeyim herkesin bunyesi ayni degil sutunuz kesilebilir, sutunuzun doyuruculugu dusebilir. Ben sutumle ilgili hic sorun yasamadim diye sizinde ayni olmasini beklemeyelim. Ama aralikli oruc benim donem donem yaptigim bi diye sekliydi. Ben 6/18 yapiyorum. Gunde 4 lt su. Ogunlerde bol yesillik ve protein. 2 ogun ve 1 ara ogun. 1. Ogunum saat 2de yumurta salatalik domates ya da taze meyveli yogurtlu granola. Ara ogunum genelde cikolata ya da kek tatli bi seyler. Son ogunum 7.30 8de gunluk hangi yemegi yaptiysam etli sebzeli yemekler yanina makarna pilav salata yogurt. Yediklerimden hic kismadim. Bazi aksamlar pizza yedik, bazi sabahlar pazar kahvaltisi yaptik. Bazen ilk ogunumu 1 de yedim son ogunumu 9da yedim. Bazen aksam yemeginden sonra abur cubura dustuk. Ne cevremdekiler ne esim diyet yaptigimi anlamadi bile. Sadece saatlere cok dikkat ettim. Tam 1 ayda 7kg verdim. 62kgdan 55e dustum. Su an kilomu koruyorum ve ek bi sey yapmiyoru. 56 oldugum an 1 ay daha baslicam yine bi 5 6 kg verip 50lere dusucem. Ben inanilmaz kisa surede yediklerimden kismadan cok guzel kilo verdim.