arc-1521 çok haklısın. Ben bile kendi çocuğumu öpmüyorum. Öpersemde omuzlarından kollarından öperim. Dışarıda düşüncesiz çok insan var. Ben öpmeyin deyince de sen çocuğunu kıskanıyorsun bi çocuk sende mi var diyorlar. Evet ben çocuğumu kıskanıyorum ve bi çocuk bende var o yüzden kimseye öptürmüyorum. Böyle zihniyetli insanlardan nefret ediyorum