Dün akşam eşimin arkadaşı ve eşi müsafirliğe geldi ben kucağımda tutuyordum eşim aldı elimden sonra arkadaşı bebeğimi kucağına aldı yanağından bıyıklı ağzıyla öptü ben öpmeyin lütfen hastalık var dedim ne olmuş bişi olmaz çok sakınma dedi bende sende hastalık olabilir yani o bebek daha çok hassas minicik bedenleri dedim benim tersim terstir ha dedi bana bende valla kusura bakma gerekirse seni şu camdan aşağı atarım dedim ve bu atışmalara karısı eşim ve annem hepsi seyirci kaldı o kadar gücüme gitti ki o kadar bir daha herkesi baştan uyarıcam isteyen küssün umrumda değil ve bu insan artık eşimle samimi olmayan bi arkadaşıydı eşime gittikten sonra çok kızdım napim basiretim bağlandı dedi yazıklar olsun söz konusu çocuğun ve eşin dedim kalbim acıyor sevgili anneler paylaşmak istedim 😢