Slmnese Keratovic ismin karakter üzerindeki etkisine inanırım bu açıdan açıkçası merak etmiştim çevresinde bu ismlerden olan var mı diye☺️
eceunverkanra Slmnese Kaynım ve eltimin kızlarının ismi İdil 2bucuk yasinda inanilmaz tatlı, sakin bir cocuk masallah diyeyim🧿 Yaramaz degil ama biraz nazli tabi her bebek kadar.
Duyulurum Slmnese ben olsam İdil koyardım ama madem hayalinizdi o zaman Nil olsun 💙 hayırlı evlat olur inşallah 💕 bu arada bile oy verdim ve %50 50 olmuşlar 😄
selin-1903 Slmnese yani bu aralar yoruyor acikcasi onun haricinde çok ağlayan bir bebek değil orta yani
Slmnese selin-1903 benim oğlum 31 aylık, doğdu doğalı çok ağladı kolikti hala en ufak şeye dakikalarca ağlar daha sakin bir çocuk olması için dua ediyorum ☺️ O yüzden de karakter sordum açıkçası☺️😌
kahvekokusuu Slmnese daha bekarliktan baslayip senelerce alperen deyip dogumuma 2 ay kala degistirip alpeymen yapan ben bi tık pismanim içimde kaldı çünkü 🤗 o yüzden ilk düşünceniz den vazgeçmeyin bence
Slmnese kahvekokusuu çocuğun kafasını da karıştırmasak mı dedik ☺️ Başından itibaren eşim karnımı Nil diye seviyor😌
Balboncuk Slmnese küçük kızımın ismi idil kız benim diye demiyorum her gören bu kadar tatlı bi bebek olamaz diyorlar akıllı birazcık nazlı bıcır bıcır bi bebek çok severek koydum ismini bence idil koyun💕😌
Keremg Slmnese bu senın kararın canım ama iki isimde duyduysam hiperaktif oluyolar. Biraz yaramaz ve çok bilmişler