Mucizemsin21 5 aylik 2 aylıktan beri kabizlikla uğraşıyoruz 2 aydan sonra sadece mama içmeye başladı senin dediğin gibi uyarı veriyorum yok, zeytinyağı katıyorum yok. Aptamil başta kabiz yaptı sonra düzen tutturamadik Bebelac, bebelac Gold, SMAya başladık duzelmesti desteksiz yapıyordu şimdi yine yapamiyor ve sert çıkıyor kakası aile hekimimiz 2 aylıkken oralac diye bı şurup vermişti onunla yapıyordu bugün yine ondan yazdırdım inşallah düzene biner olsun benimki de uzun oldu 😅☺️