Birnazz Nuray23 ilk başta değiştirdiğimde mamayı bizde yaşamadık düzelmişti kendi yapıyordu ama son 2 haftadır yeniden başladı
Leylaozel Birnazz Kesinlikle hiip combiotik hem bağırsak çalıştiriyor hem kilosunu normal düzeyde aldırıyor aylardır bende onu kullanıyorum gaz sorununa da iyi geldi yorumlarını okuyabilirsin çok iyi bir mama
lidyahsn Leylaozel ben doğduğundan beri aptamil kullanıyorum. Hippe geçtim kabız yaptı acaba mama değişikliği olduğu için mi kabız oldu geçiçi mi bu durum
Leylaozel Purpura26 Hiip çok iyi combiotik bende kullanıyorum gaza ve kabızlığa iyi geldi memnunuz kilo alımına iyi
Birnazz BabyAsiia hayır kullanmadım her yerde bulabilen bir mama değil galiba duymadım hiç sadece normal aptamili biliyorum
Momster Hipp combiotic, aptamil prosyneo, golden goat keçi sütlü mama kesinlik tavsiyem birde doktorunuzun onay olursa biogaia probiotik verebilirsiniz
Cihangir10 Hipp mamasını bana doktor önermişti daha almadım alıcam ama bebelac gold kullandım baya zorladı oğlumu kakasını yapamadı sürekli ağladı yaptığında da pütürcüklü değişik bir şekilde yaptı baya sıkıntı çektim
Deryaadem Birnazz ben ilk zamanlar günde 3-4 defa çıkarıyordu gaz yapmıyordu iyi gidiyordu bence hemen etki gösterir Aptamil çok gaz yapıyor sakın vermeyin Bebelac gold iyi gerçekten bı kaç güne farkeder bir de mamasina bir çay kaşığı zeytinyağı da katabilirsin ben ilk sma kullandım doktor önerisi ile oda çok gaz yapıyordu zeytinyağı atıyordum iyi geliyordu
Leylaozel Purpura26 Ben öyle bir furum yaşamadım ama zaten bebekler ilk aylarda 2. Saatte bir sonraki aylarda 3 4 saatte bir açıkiyor doymuyorsa mamanın gramajindandir ayına göre icmezse doymaz ve çabuk açıkir onuda internetten öğrene biliyorsunuz ayına göre kaç CC mama içmeli ben sadece daha besleyici olması için 5. Aydan sorna mamasina 1 2 ölçek rondodan çekilmiş cici bebe koyuyorum her beslenmede daha tok tutuyor toz halde olduğu için sinidirmle ilgilide sorun olmadı yaklaşık 5 aydır bu şekilde iciriyorum bı zararı olmadı zaten birtek ben değil bazı kişilerde bu şekilde kulllaniyor sadece devam sütü su kullanmiyoruz
yasacmalamalo Birnazz diyorum ki optipro emzirip hem de mama veren comfort olan sadece mama içen çocuklar içinmiş bir anne demişti yanlıs olmsn dddm cnmm
PapatyaAsya Birnazz düzenli verin etkisi oluyor bide mamanın içine biraz zeytinyağı koyun o şekil verin
Purpura26 Leylaozel Benim oğlum 2 ay 1 haftalık. 120 ml içiyor ama 2 saatte bir acıkıyor nasıl saati açabilirim bilmiyorum. 150 ml içmiyor çünkü arasını açamıyorum
Kbse Birnazz evet optipro emziren anneler icin eşim yanlislikla optipro almis açtıktan sonra farkettim ama ben nestleyi aradım bebek beslenme bölümünü ben gaz için aramıştım hangi mamayı kullanayim diye benim oğlum da emmiyor sadece mama içiyor ordaki adam eğer gaz olayından memnunsan optiproyu kullanmaya devam et dedi