Aybukeea [silindi] evet ikisi artık saldım ya ev doldu şampuan krem baktım fayda etmiyor hiç bişey artık bişey yapmıyorum daha az dökülüyor
Gatlis sonsuzmutlulukkk ahh ilk kızımda cok döküldü 2 kızım 50 günlük daha dökülme yapmadı kan ilacı yapmıyodur diye seviniyorum umarım dökülmez🥴
selensiskaya Hemen denemek istiyorum ben de doğumdan önce saçlarım hep açık gezerdim şimdi topuz yapmama rağmen her yer saç
zeynepbalci Ecrin00 Aozlemb bbosphorussss Otacı sarımsak lı şampuan urban care biotin ve kafein içeren Tonik diye hatırlıyorum ben ürünleri