7 ay once dogum yaptim 7 aydir sacim dokuluyor
Kellik baslamasada gur ve kalin telli olan saclarim seyreldi, incelesti. Denemedigim seu kalmadi en son kan tahlili bile verdim incik cincik her seye baktilar tum degerler normal. Sadece biraz d viraminim eksikti onu da kur yaptik 1 aydir kullaniyorum hicbi sey fark etmedi. Elimi sacima atmamla bir avuc abartisiz bi avuc sac dokulmesi bir oluyodu. Asla acik gezemedim. En son biri sizinle paylasacagim bu 2 urunu onerdi. Bak sakasiz 2 gundur kullaniyorum dokulen sac miktari normalin yarisi kadar. Cok cok ciddi bi azalma var. Ilk gunden bu kadar fark etmesine o kadar saskinim ki. Su an evde saclarim acik gezebiliyorum ve yerde sac gormuyorum 🙃🙃🙃 kullandigim sure uzadikca sokulme tamamen kesilicek inaniyorum, hadi bakalim umarim faydasini gorursunuz🌹
