Duygusuz aylizinannesiii migrosta carrefourda büyük marketlerde oluyor ben carrefourda aldım onun haricinde ebebkte civil de falan da vardır.
aylizinannesiii 7412002 aynen bizede doktor 10 kilo olsa iyi olurdu dedi 8 buçuk kilo olana kadar zaten canımız çıktı bide 10 kilo diyor 🥲
7412002 aylizinannesiii tabi valla her gün tartiyorum diyebilirim saat başı yedirmeye fayda var pirinç ununa dikkat et süt tozu var diye biliyorum komşum hemşire o söylemişti içeriğini öyle söyleyince tam buğday unu u kullandım bende keçiboynuzu pekmezide döküyorum kahvaltısı bulamaç gibi oluyor ama ne yapayım😔
aylizinannesiii 7412002 Ben sabah hurma kuru kayısı kaynatıp,pirinç unuyla,yediriyorum kabızlığı gitsin diye ama kahvalti vitamini alamıyor doktor da mamadan aliyor o vitamini dedi ozel mama dedi
7412002 aylizinannesiii bu arada sen tatlı olarak ne yiyorsun ben artık tükendim ya pişmaniye yiyim paso😂
aylizinannesiii 7412002 tam buğday unu alayim o zamann ben bilmiyordum 😭 irmik helvası un helvası git gel ayni seyler 😀😀😀
7412002 aylizinannesiii besin değeri daha yüksek tambugday ununun inşallah rabbim yavrularimiza şifa versin şokta ki pişmaniye temiz jelibonlarda yok bazılarında bazı cipsler de yok ben arada lokma tatlısı da yapiyorum
seleno aylizinannesiii 1 yaşına geldiyse canım ekmek yiyebilir ekmek ile zeytin verebilirsin sütsüz yumurtasız bebek bisküvisi yada poğaça yapıp verebilirsin internette böyle tarifler var.