aylizinannesiii Kızlar Kizim 1 yasinda yumurta ve süte alerjisi var bu zamana kadar yulafli meyve filan veriyordum ama artik istemiyor sabahlari sadece alerji maması iciriyorum ne yedirebilirim kiloda almıyor
7412002 aylizinannesiii benim kızım aynen böyle her sabah 2 yemek kaşığı tam buğday unu 1.5 su bardağı su pişirip muhallebi yapıyorum içine keçiboynuzu ceviZ tabi birde alerjik mamadan da ekliyorum
Duygusuz aylizinannesiii irmikle falan muhallebi yapıyorum. Dün 5 tahıllı kaşık maması aldım onu deneyecegim ceşit az mecburen Bi şekilde idare edecegiz
Selinbam aylizinannesiii avokadolu muzlu yulaf veya irmikli meyveler verebilirsin çorbaları da kahvaltıda vereblrsin
seleno aylizinannesiii 1 yaşına geldiyse canım ekmek yiyebilir ekmek ile zeytin verebilirsin sütsüz yumurtasız bebek bisküvisi yada poğaça yapıp verebilirsin internette böyle tarifler var.
7412002 7412002 böyle yediriyorum bazen de mısır ununu zeytin yayında kavurup su ekleyip veriyorum buna yeni başladım diğer öğünlerde valla ne yiyosam veriyorum
7412002 aylizinannesiii ya benim kızım 1 yas10 günlük kilosu 8.5 falan bişey bu tarifi yaparken 7 kg idi yani bana göre aldırdı ama tabi manada katıyorum içine oda etki etmiş olabilir mama kullanmiyornusun
aylizinannesiii 7412002 Mamayı nasil koyuyorsunuz içine sulandirip mii alerji maması kullanıyorum benim kizimda 8 bucuk kilo 1 yas 20 gunluk ama kilo almiyor yürümek istemiyor alerjik bebeklerin bazilari kilo alimi az olur dedi doktor bilmiyorum ne kadar dogru
7412002 aylizinannesiii tabiki çoklu besin alerjisinde kilomalimi çok zor olur 7.5 dan çıkana kadar alnının derisi çatladı valla mamayı 2 ölçek koyuyorum unla beraber sulandırıp yani muhallebi yapıp veriyorum sabah bundan veriyorum bizle beraber de kahvaltı yapıyor öğlen yemek yiyor meyve veriyorum sonrasi eksam yemek falan yatmaya yakın gene bu muhallebi den yapıyorum bu çok hareketli ama yürümüyor bu da sağdan soldan tutuyor öyle ama korkma 18 Aya kadar normal kabul ediliyor yürümesi emin ol çok zor bbekler için ben 5 ay oldu artık bıktım onundusunemiyorum hoş tadını bilmiyor biseyin ama bu arada kaç aydır diyettesin
aylizinannesiii 7412002 bizde oyleyiiz bir an ne kadar da biz dedim okurkeenn 🥲 artik kilo aldiricam diye sekiz kilo olana kadar agliyordum cocugum zayıf diye 🙂 alerji maması biraz koyu gibi kahvaltı olarak bitek onu verebiliyorum digerlerini kusuyor patates kızartması salatalik filan veriyorum arada 6 aydir diyette kizim bende ilk alti ay diyetteydim sonra zaten az emmeye başladı simdi geceleri e@miyor bitek
7412002 aylizinannesiii çok zor gerçekten seni çok iyi anlıyorum ben doktora sordum dediki çok normal böyle.olmasi gastrolojiye yönlendirdi bizi git dedi sana takviye versinler o şekilde kilo aldıran hatta ben doktora 9 kg dedim 1 yaş asisisnda baktık 8 kg doktor demistiki bı 10 kg olmasını isterdim Allah izin verirse gastrolojiye gidicez bugün yarın öyle aldırmaya çalışacak yoksa yürümeye başladığında belkide daha da zayıflar bilemiyorum manevi olarak tükendim ama
7412002 aylizinannesiii Misir ununuda dene kuymak misali ver yesin ben artık ne bulursam veriyorum 1 yaşa kadar çok kurallı besledim çikolata vs tatli vermedim ama şimdi veriyorum çikolata vermiyorum da hala ama onun dışında reçel zeytin Allah ne verdiyse birde ben bir ara hurma aliyodum kaynatiyodum püre halinde kuru üzümde püre edip ikisini karıştırıp irmikle veriyordum
7412002 aylizinannesiii He tamam bizimde o similac kullandım çok kötüydü galiba hiç yiyemiyordu şimdi evolviya bir kutu bitecek sanirim
Duygusuz aylizinannesiii yok hipin 5 tahıllı 7 tahıllı falan kasık mamaları var içinde süt yok pirinç unlu falan var alerjik bebekler hep kullanıyor alternatifi olarak
aylizinannesiii Selinbam Yulaf kilo aldırmadı hic biraktim mecbur corba yapip ekmek dogruyorum öğlen yemeklerinde
Duygusuz aylizinannesiii migrosta carrefourda büyük marketlerde oluyor ben carrefourda aldım onun haricinde ebebkte civil de falan da vardır.
aylizinannesiii 7412002 aynen bizede doktor 10 kilo olsa iyi olurdu dedi 8 buçuk kilo olana kadar zaten canımız çıktı bide 10 kilo diyor 🥲
aylizinannesiii 7412002 Ben sabah hurma kuru kayısı kaynatıp,pirinç unuyla,yediriyorum kabızlığı gitsin diye ama kahvalti vitamini alamıyor doktor da mamadan aliyor o vitamini dedi ozel mama dedi