Balkizim İnan’ın ki kedi köpek o kadar çok seviyorum ki ..
çok uzun süre kedi ile büyüdüm ben,en son ki kedim çok uzun süre benimle beraberdi resmen konuşuyordu o derece söylüyorum.Benim için atmak vurmak o kadar rezalet Şeyler ki asla ne başıma getirirse getirsin öyle şeylerden nefret ederim tasrip etmem ASLA.Neyse kedim hırçın dı kendini sevdirmezdi ama ben onu çok severdim :) yumruk atıyordu ayaklarımızı gelip geçerken atlıyordu.Dedim bebekle duramaz ama ne ondan vazgeçebilirim ne bebişden.Benimle kalmaya devam etti sonra bebeğimle eve geldik tabii buna kadar bir çok sebebi vardı aslında ama.. her yere oturuyor yatıyordu ama ben varken yapıyordu bu benim için problem değildi asla.Ama dünyaya yeni bir canlı gelmişti onun belki dedikleri gibi bağışıklık sistemini elbet de güçlendiriyordur ama o bağışıklık sistemi güçlenen kadar kim bilir belki sopa bile yiyecekti😞 Bunların kimse net birşeyini söyleyemez hiç kimse.. ben bunları anlatırken de sizin kararınızı etkilemek için değil yaşadığımı anlatıyorum.Neyse eve geldim bebeğimle işte,bebeğimin ağzında kıl aldım direk Kılı yine vermedim yine duruyordu kedim sonra tekrar gördüm bu sefer dilinin üstünde o an ki gördüğümde yaşadığım endişeyi bir ben bilirim bir Allah tüyü kılı zararlı değil diyenler oluyorda kim ister bebeğinin ağzında kıl tüy ? Biz kendimiz bile severken kucağımıza alırken saç topluyoruz.Ben de akrabama verdim ne yapayım.. emin olduğum insana 10 kedisi olan insana.Vermek istemezdim ama yaşadıklarım gerçekten kötüydü bi nebze elle tutulur şeyler olmasaydı vermezdim asla özlüyorum ama onu😞 Ama bebeğiminde ne yazık ki önüne çoğu şey geçiyor buna kendimde dahil. hangi kararı verirseniz ben karışamam elbette ama yaşadıklarım bu şekilde ve karar verilmesi gereken birşey olduğunu dahi düşünmüyorum