Bizim 4,5 aylık bebeğimiz ve iki tane de kedimiz var . Biri çok asabi dokunanı tırmalıyor , diğeri çok uysal bişey yapmıyor . Aşıları vs tam düzenli olduğundan sağlık açısından güvendeyiz ama tüy sorunu , eve ve eşyalara zarar verme konuları yorucu oluyor . Şu an bebeğe yaklaşmıyorlar , bebek büyüyüp onlara yaklaşınca sıkıntılar olabilir . Umarım herşey güzel olur 😊