Bende aynı durumdayim artık çıldırmak üzereyim yüzüne bakinca hiç kıyamıyorum ama bitik durumdayım her uykuya geçişte iki saat ağlama krizi yaşıyoruz uyku desen 20 dk yi gecmiyo gece uykusu da düzeni kaçtı önceden ne güzel akşam yatirirdim sabaha kadar iki kere uyandırdı bende dinlenirdim işlerimi yaoardim şimdi uyudugunda ben bitmiş oluyorum evi desen hiç bakıyorum anneme geldim bı hafta kalıp uyumaya ☹️☹️