Elaaly Merhaba güzel anne. Elbette gececek. Biz 4. Ay atağını dibine kadar yaşadık. Ağlama krizleri uykusuzluk mama reddi of offff. O 1 ayı bana sorsalar en zorlandığım zamandı. Yetersiz de hissettim, agladim, zirladim uykusuz kaldım yemeden içmeden kesildim resmen. Sonra ne oldu biliyor musun. Atak matak geçti bu baktim kizim buyumus yeni seyelr ogrenmis keşfetmiş her sey düzelmiş. Bu geçici bi süreç. Sakin ol ve kendine surekli bunu hatirlat. Birlikte asarsiniz eminim 🤲😍