Aysealprsln canım nerdeyse aynı durumdayız. Benim oğlan alerjik olduğu için fazla bişey veremiyorum yaptığım çorbaları da pek yemez ara -sıra yoğurt veriyom 11 aya az kaldı. Ben de endişe ediyordum doyuyormu diye. Çocuğu takib ediyorum emiyor, 30 dak falan sonra yine istiyor her istediğinde de emziriyorum ama 2 memeyi de veriyorum ona rağmen doymuyor bana göre. Bir şey de var ki ben diyet yaptığım için tüketdiğim yiceklerin kalori değeri aşağı ola bilir ondan doymuyor belki sizde farklı ola bilir yine de çocuğunuz emmek istediğinde emzirmenizde fayda var