Aysealprsln ek gida cocugun dis dil ve çiğneme hareketlerini kazanmasi icin gereklidir. Sadece anne sütü icerse bunları kazanamaz. Doysun demiyorum ama yine de dil tomurcukları gelismeli, cignemeyi, yutmayi öğrenmeli. Bazi anneler sürekli blender yapiyor cocuk yemiyor diye sizinki de benzer durum sadece sıvı aliyor üstelik sadece anne sütü oldugu icin tad tomurcuklari gelismiyor. Gelisimi iyi olsa bile gec kalinmaması greken bir durum bence baska bir doktora daha danışın yada bir beslenme uzmanina danışın. Tadım yaptırmanız icin baska yöntemler vardır. Emzik alıyorsa bandırmak gibi. Anne sütü ile yogurt mayalayabilirsiniz.