SaremAselim_0817 VelardaEdiz hmm ya site tarzı da baktık ama evler eski hemde bu tapu muhabbetleri sıkıntı biraz hisseli filn o yüzden başımız ağrısın istemiyoruz
Cookie SaremAselim_0817 burada taş oluk oluyor sanırım oturduğum ev 3,5 4 yıllık yeni evler güzel bı yer hemen karşıda vadi Park var çok kalabalık bir yer değil güzel yani
Cookie SaremAselim_0817 ben sitede oturuyorum fazla kimseyle gidip gelmem çok dedikoducular birkaç kere görüştük sonra geri çekildim tabi her insan aynı değil
SaremAselim_0817 Cookie anladm canm kira ne kadar veriyosunuz eğer ev alamassak kira düşünüyoruz orda