Evsaanne Biz 4 aylığız 4 kullanıyoruz kiloya bakmayın siz. ki sleepy bezler küçük bide bence numarasını yükseltin artık
BaranOgur dml2703 ; Bende onu kullanıyorum ve memnunum. Bence numarayı büyük alırsanız daha rahat edersiniz.
Arelsmom dml2703 sleppy ilk çişte balon gibi şişiyor diğer çişe yer kalmıyor emecek pamuk kalmıyor içinde ben molfixe geçtim rahatladım canım deneyebilirsin pure soft
dml2703 Glbhrylmz sleepy marka kullanıyoruz ya onun külot bezini kullanmak istedim ama bir başka post açmıştım orda anneler kışın külot bezi önermedi fazla cırtlı daha kolay oluyor dediler
Glbhrylmz dml2703 Aynen canım cırtlı bez daha kolay bence kışın tabi pratiklige de bağlı neye alıştıysan