dml2703 bence son üretilen bezlerde var sıkıntı. Bizde 6 numara kullanıyoruz 19 aylık olmak üzere çoook uzun zamandır kullanıyoruz. Hiç böyle sorun olmuyordu. Bizde kaka taşma olmuyor ama çiş taşıyor hep. Artık yıldım. Ne zaman sabah baksam sırılsıklam oğlum. Normalde natural kullanıyorum bugün ekstra aldım bunda da devam ederse değiştircem. Bi arada bantlar hep kopuyordu bi güzel takıyordum altını değiştirmek için bi bakıyorum bant kopmuş. Arayıp söyledim seride sıkıntı var dediler bir kaç ay prima kullandım sonra geri döndüm. Ama yine bi değişim yapcam heralde