Senemsedat133 kaynar suyla değil de ben kaynatıp soğuttuğum bir su bulunduruyorum cam şişede mesela 90cc mama yapacaksam soğuktan 50cc koyuyorum yeni kaynattığım sıcak sudan üstüne ekliyorum ılımış oluyor pratik hemen hazır oluyor bebişler sabırsız bekleyemiyorlar malum 😂