kuzeyinannesiiiiii Kızlar bebeğim 2 aylık. Sma kullanıyoruz ama o kadar kötü kokuyor ki hazırlarken midem kalkıyor. Hipp aldım onda da benzer koku var. Böyle nasıl anlatsam balık gibi kokuyor. Başka önerebileceğiniz gaz yapmayan mama var mı
Senemsedat133 kuzeyinannesiiiiii Ya bizde sma kullaniyiruz midem bulanıyor kokusundan acaba kaynar suyla yapıyoruz ya kokusu keskinlesiyor ılık suyla mi hazirlasak mamayi ben kaynar suyla yapıyorum sonra ilitiyorim ondan dir diyorim
Balkupum2505 kuzeyinannesiiiiii ay ewt cok kucukken denemek icin almistim baktim kokusuna ben bile dayanamiyorum attim çope
MeteNaz Senemsedat133 kaynar su ile hazırlanmaz arkasını okumadınız mı? Gerekli tüm vitaminler ölür. Parmağınızı yakmayacak şekilde hazırlayın. Koku normal. Aptamilde bu koku yok ama onunki farklı kokuyor ben hipp kullanıyorum
eylulnisa_20 Senemsedat133 kaynar sutla yapmayın lütfen , parmağınızla kontrolü edin bebeğinizin içebilecegi sıcaklık olsun , bende sma kullanıyorum hiç kokmuyor
Senemsedat133 MeteNaz e nasıl ılık yapıyorsunuz yarı kaynar su yarı ılık mi yapıyorsunuz yoksa kaynatıp ilimasini mi bekliyorsunuz
Dyg_snsl @kuzeyinannesiiiiii bizde sma kullanıyoruz canım benim 1 numara hiç kokmuyordu 2 numaraya geçtiğimizden beri çok kötü bir koku alıyorum başlık yağı katıyorlar ondan değişmene gerek yok alışacaksın sma fan çok memnunum
kuzeyinannesiiiiii Dyg_snsl ben kokuyu 1 numaradan alıyorum kilo olarak da gayet güzel gidiyor ama kokudan dolayı değiştirmeyi düşünmüştüm
Senemsedat133 Mom544154 Bilmiyorum ki kaynar suyla yapılıp ilitiliyor diye biliyordum kaynar suyla o tozlar daha iyi çözünür diye düşündüm
MeteNaz Senemsedat133 canım ben e bebekten termos aldım. Kaynatıp içine koyuyorum. Birde soğuk su hazırlıyorum. Mesela 120 cc mama hazırlayacaksam işte 30-40 cc sıcak su üstüne soğuk su ilave edip hemen veriyorum. Böyle pratikleştirdim kendimce.
Mom544154 Senemsedat133 hayır gerek yok kaynamış ılımış suyla yapabilirsiniz. Termosa koyun ılık suyu sizin içinde kolaylık olur. Ilık sudada çözünüyor tozlar
Teacher-mom eylulnisa_20 bende öyle yapıp veriyorum 😊mamanın üstündedir yazıyor saçma nın kaynar suyla yapmayın besin değerleri ölüyor diye
Nuray23 kuzeyinannesiiiiii mamaların kokusu bı tuhaf zaten bende kokladigim zaman midem bulanmisti. Yani sorun olduğundan değil. Ben ketıl da şu kaynatiyorum soğuyor. Mama yapacağım zaman içme derecesine kadar ısıtıp öyle yapıyorum herseferinde kaynatmaya gerek yok. Veya demlikte kaynamış soğumuş su varsa onu içme derecesine kadar isitiyorum. Bide önce suyu koy sonra mamayı. İlk mama koyup üstüne su dökünce koku daha çok çıkıyor.
kuzeyinannesiiiiii Nuray23 zaten hep önce suyu sonra mamayı koyuyorum kaşıkla karıştırıyorum öyle veriyorum
Teacher-mom Senemsedat133 kaynar suyla hazırlanınız yanlış besin değerleri ölüyor içebileceği ısıda ısıtın