Tiredmomy valla benimde bebeğimin gece uykuları kesintisizdi akşam 8de bir uyuturdum sabah 8de kalkardı noldu bilmiyorum şu son 3 aydır sanki bir kabusun içindeyim sinirlerim aşırı bozuk yıprandım sanki 3 ayda 3 yıl ileriye gittim öylesine yorgunum ki gece hiç ama hiç uyumuyor her gece sabah ezanına kadar uyanığız sabah ezanından sonra uyusa bile 7de ayakta ve ben tükenmiş durumdayım..