Tiredmomy öncelikle dolaplara çekmecelere kilit alın, kırılacak süs eşyalarını kaldırın.dağınıklık ve kendine zarar verme derdinden bir nebze kurtulursunuz.eğer paçanıza yapışıp ağlamıyorsa bırakın bağırsın siz yapın kahvenizi oturun o bağırsın, bazen bırakın ağlayıp rahatlasın.ben çözümü böyle buldım şimdi kızım biraz daha kendi kendine, ağlamaları da az.bağırmalar için Allah sabır versin, benim o bağırmalar yüzünden kulak ağrılarım oluştu kaç tane doktora gittim fiziksel bir şey bulamadılar.sizi anlıyorum çok sinir bozucu çok yıpratıcı.dışarda da bırakın ağlasın kim bakarsa baksın.siz kendinizi kasmayın.Allah çooook çok sabır versn, geçecek inşallah bu günler