Bir_prens_bir_prenses ben yurt dışında sezeryan dogum yaptım yanı burda yasıyoruz neyse ameliyat oldım işte ertesi gğn bana duş alablırsın dediler hatta bizim oranın parolu gbi agrı kesici var onu verdiler hep duş aldım sabunla guzelve yıka kurula bişey olmaz dediler hiç bişey olmadı valla bandı da 2. Gün çıkardılar dikişkeri de 4. Gün aldılar yani hiş bişey olmadı tertemiz di yara şuan da iz ne kalmadı 3 aylık oglm var