Bir_prens_bir_prenses Kzlar 13 gün oldu sezeryan olalı iki uçta yarim cm açıklık olmuştu krem kullanıyorum onun için. Duş alsam sorun olur mu yaa doktora sormaya unuttum korkuyorum da yara da kapanıyor yavaş yavaş.
Ada2021 Bir_prens_bir_prenses eczanelerde sezeryan bantları var 10 TL ye aldım ben yapıştırın hiç ıslanmıyor hemen de çıkıyor
MelisT Bir_prens_bir_prenses sezeryan doğum için ameliyat yerine yapıştırılan bandajlar var eczanede satılıyor bir sure onları kullanmanızı tavsiye ederim duş alırken ben öyle yapıyordum. Uzunca bir süre orayı direk ıslatmadım iyileşmesini engellemesin diye. Duştan sonra bandajı çıkarınca yine de kurulayın yaranızı geçmiş olsun 🌼🧚🏻♀️
Evcilkaktus Bir_prens_bir_prenses bana hastanede su geçirmez bant yapıştırmıştı doktor ikinci günü duş aldım. Doktorunuza ulaşabilirseniz sorun bence
Bir_prens_bir_prenses Ada2021 zaten üzerini göbeğim kapatıyor sarkma var gobegimde gene de tedirgin oldum su değse enfeksiyon mu oluşur?
MelisT Bir_prens_bir_prenses ben o kadar acele etmeyin derim. Biraz sabır isteyen bir süreç ben orayı neredeyse 1 ay hiç ıslatmadım 🥰
EminEymen15 Bir_prens_bir_prenses hayir sabun surmeyin mumkun oldugunca da islatmayin. Isterseniz strec filmle sarin yada bisey sarmiycaksanz dustan hemen sonra kurutundikisli bolgeyi
Bir_prens_bir_prenses MelisT teşekkür ederim ablam ısrarla yika orayı temizlensin diyor da kafam karıştı
Ada2021 Bir_prens_bir_prenses enfeksiyon için birşey söyleyemem ama 15. Günde doktorum yıkanabilrisin demişti duştan çıkar çıkmaz kurulayıp fön makinesiyle kurutttum ama onda bile dikişleri tuhaf hissettim hafif hafif öksürük olmuştum
kullaniciadim Bir_prens_bir_prenses orayı kuru tutmanız gerekiyor doktırum özellikle belirtmşti eğer göbeğinizden dolayı nemli kalma riski varsa dustan sonra batikonlayın ve gazlı bez koyun mutlaka diye.
Bir_prens_bir_prenses MelisT ilk sezeryanmda hiç açılma sorunu yaşamamıştım bunda olunca tedirgin oluyorum herşeye
MelisT Bir_prens_bir_prenses herkesin kendi fikri ama bence yıkamayın çünkü yeni ve açılma da olmuş sonradan daha fazla sıkıntı yaşamayın. Ben orayı batikonla temizliyordum 😊
Haticelif Bir_prens_bir_prenses açılma olayı yaşamadım ama ertesi gün hastaneden çıkınca hemen duş aldım,drum eşimle girmemi söyledi baş dönmesi olabilir diye
Bir_prens_bir_prenses MelisT bende batikonla temizliyorum 1 ay boyunca öyle yapcam 2de krem kullanıyorum açılmalar için iyileşse de çocuklarımla doyasıya ilgilensem 😊
Bir_prens_bir_prenses Ada2021 teşekkür ederim galiba su tutmucam hızlıca dus alıp çıkarım yoksa kaşıntıdan uyuz olcam 🤣
HavvaZaerem Benim doktorum güzelce yıka temiz olsun mikrop kapmasın demişti ve duştan sonra saç Kürt makinası ile uzaktan doğru kurut demişti ama kuruduğuna emin olun
leylasnsy Doğumdan bi gün sonra duşumu almıştım hastanede. Su geçirmeyen bant vardı. Bi hafta kaldı o duşta almıştım yani bi hafta içinde yine. Bi hafta sonra doktorum kontrol etti herşey normal bantımızı çıkartabiliriz normal duşunuda alabilirsin demişti. 😊
BBBuse Bir_prens_bir_prenses hadtanedeyken bant yapistirmislardi ben o bantla 20.gunden itibaren duş aldım 10.gun bantı cikardilar sonra da normal tıkandım orayı da yıkadım ama ilk 40 gün kese ovma falan yapma dediler sadece
Zdk Bir_prens_bir_prenses 13 gündür hiç duş almadınız mı? Beni ertesi gün yıkadılar hastanedeyken daha
Bir_prens_bir_prenses Zdk aldım tabi ama 1 haftalıkken kontrolde dikisimin yarim cm açıldığını öğrendim ondan beru dus almadım
Eymenim11 Bir_prens_bir_prenses hic ıslatma eczaneden band alabilirsin su geçirmez. Pansumanı ihmal etme .ve dikişler alınana kadar sabunla filan yada başka birşeyle ovalama dikişler alındıktan sonra yapabilirsin