Kuzeymiram off doktorların bazı manasızlığı da beni deli ediyor. Evet çatı muayesini aşırı can yakan bir olay. Bir kere hamilelik boyuca içgüdüsel olarak karnımızı ve vajinamızı sürekli koruma altına alıp aman renk mi değişti aman su mu geldi
aman birşey mi oldu hassasiyetindeyiz. Cinsel ilişkiye girmeye çekinmeyi geçtim, oturup kalkarken dahi hassas oluyoruz. Sonra doktor muayesine gittiğimizde zönk diye el atıyorlar çok normal değil mi can acıması? Benim de aşırı canım yanmıştı ama doğumla şimdi bu bir mi? Bir kere doğumda sancı diye bir gerçek var, hormonlar, vücudun dengesi kan basıncı herşey değişiyor herşey oradan bebeği çıkarmaya odaklanıyor birşey girmesine değil. Böyle salak bi kıyaslama görmedim. Endişe etmeyin, çatı muayesini aşırı çirkin ve zordu baya bağırmıştım, normal doğurdum, hiç de zorlanmadım, 2-3 saat sancıdan sonra kesisiz ilk doğumum oldu. Allah yavrunuza sağlıkla kavuştursun.