Meryem_42 😔 ogun gecen pazartesi kan verdim acilde 147 cikti sonucun yeniydi 2 gun sonra tekrar verdigimde deger dusmustu bugunse kanamam basladi kimyasal gebelik gecirdim ysni cok morelim bozuk ama cok sukur 1 evladim var allah nasio ederse yine olur oglumda hamile kalmadsn 1 ay oncede boyle kimyasal yasadim arkasında oglumun hamileleigini ogrendim onsallah oda boyle olur cok istemiştim ogluma bi kardes olsun eltimin 5 aylik kizi var oglum ellediginde sanki kursun degmis gibi cocuga engell oluyor o yuzden esimle istiyoruz nasip..