minnosunannesi06 Kizlar adetime 1 hafta var bu iki gundur mide bulantilarim oluyor yemek kokularina felan hassasiyet olustu kan versem yada test yapsam çıkar mı oglumda 2 aylıkken ogrenmistim cunku bir belirtm yoktu
Symayldrm minnosunannesi06 canım bu ay bende öyleyim hatta gecikti 5 gün test yaptım ama çıkmadı sende de çıkmaz galiba ama kanda çıkar
Sevdanurkesirr minnosunannesi06 kanda kesin çıkar teste çıkmaya bilir benim adetime 2 gün vardı çıkmadı kan da çıktı
Ceylan43 Symayldrm aynen bende bu ay böyle oldum 3 gün geçti sonra adet oldum bende hamilelik sanmıştım
Meryem_42 minnosunannesi06 Benimde 2 hafta oldu adetim gecikmişti yaklaşık 3 hafta kadar da midem bulanıyordu yemek kokusuna dayanamıyordum cuma günü test yaptım çift çıktı dün de kan verdim 15000 çıktı 8 haftalık olduğunu öğrendim bu arada benimde 22 aylık oğlum var 🥰 biraz daha bekle bence çıkmayabilir çünkü 🙏 Allah isteğen herkese nasip etsin 💓
minnosunannesi06 Meryem_42 hayirli olsun canim darisi basima 🙂 ben oglum da hic bilmiyordum cunku bir gram belirtisi yoktu bana bugun gecmeyen bulanti kavrulmus sohan kokusundan cok tiksindim geldikce midem kalkti inşallah cikar
Meryem_42 minnosunannesi06 Allah razı olsun evet inşAllah çıkar az daha geçsin öyle test yapın ben 1 ay önce yaptım yine çift çıkmıştı kanda çıkmamıştı daha erken olduğu için inşAllah çıkar sizde de 🥰🤲
Symayldrm minnosunannesi06 hayır gitmedim canım en az 10 gün geçsin diyorlar ya emzikliyim bebeğim 11 aylık böyle şeyler olabilir demişti Bi kez sormuştum
Symayldrm Ceylan43 ayy inşallah bende olurum Bi an önce hemen gidip 3 ay iğnesi yaptırcam olayım da baktım bu sabahta yok