asli_poyraz Benim oğlum 27 aylık. Aynı dediğin gibi. Hatta şimdi uyandı ağıtla gece gündüz aynı. A desek ağlar susmaz. Markete girsek ağlar, dolaşmaya çıksak ağlar. Artık hiçbiryere gitmiyorum evin içindeyim. Benim oğlum daha konuşamıyor. Kelimeleri ve 2 kelimelik cümlesi var sadece. Onun da çok etkisi var bizde. Birde 2 yaş sendromu var. Birde büyük oğlum dhaa var. İkisiyle uğraşmaktan hiçbiryere gitmek istemiyorum evimde daha rahatım. Ama ben hiç vurmadım. Bağırdıgım oluyor ne yazık ki Sinirimin tavan yaptıgı zamanlarda diğer odaya geçip, kafamı yastığa basıp, avazım çıktığı kadar bağırıp kendime gelip öyle geliyordum yanına oğlumun.