Eveeeet. Ek gıda için tüm heyecanım şimdiden bitti. Azıcık kabak verdim ve 6 saatten fazla olmasına rağmen hala kabak çıkartıyor, huzursuzluk tavan ve cildi kızardı. Doğru düzgün uyumadı. Kucaktan indiği an ağlamaya başlıyor. Gazı yok. Doktor 3 gün ara ver sonra yine kabaktan devam et dedi. Bu bebek 6 ay 4 günlük. Başına böyle bir şey gelen var mı?