ikizannesi2 Elem27 ikizlerm 1560 ve 1750 doğdu ☺️ şimdi 19 aylığız 10500 ve 12.200 gram oldular ☺️ yaşıtlarını yakaladık 😊
Katun Elem27 benim bebiş 3200 dedi doktor 2970 doğdu 2550 e düştü 16 günlük şuan çocuk doktoru kilo alımı 2 katında üstünde dedi çok iyi gidiyor dedi
ElSa2811 -Yasminnn_75_ bencede gitmeyin ne biçim doktor o gerçi benim doktorumda öyleydi bidaha gitmem. Kızım geceleri hareket ediyordu gündüzleri hastanede hareket etmiyordu bu hareket etmiyor demek ki bi sıkıntısı var sezaryenle alalım dedi aldı acele acele halbuki defalarca gece hareket ediyor dedim ama sıkıntısı var diyince beni korkuttu ne sıkıntısı var diyorum bi açıklamasıda yoktu bişeyler uydurup geçiştiriyordu. Bence maksatları hemen kolay sezaryen yapmak normal doğumla uğraşmak istemiyorlar
sayrannannesi Elem27 2650 gram doğdu kizcem 1 . Ayımda 4 buçuk kilo olmuştu 😂 şuan 15 ay 19 gunluguz 11 kg :)
Zasya Elem27 doktor doğumdan 10 gün önce 3400 dedi, doğdu 2500 10 gün sonra 2800 oldu çok şükür. İlk kızım da böyleydi
Deletedmom_64 Elem27 benimkiler 2 kilonun altındaydılar düşünün onlar büyüdüler ve nasıl geçti 11 ay bilmiyorum
saribezlianne Elem27 36. haftada 2580 doğdu. Hastaneden çıkarken 2450 ye düştü. Şuan da 3 ay olduk. 5300 şuan da maşallah toparladı kızım 🧿🎀
Pol34 Elem27 37. Haftada 3600 dediler bi doğdu 2500 şoka uğramıştım sadece deri ve kemikti şimdi 5 aylık olacak 7,5 kilo. Zayıf doğdu diye çok ağlamıştım ama sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değilmiş toparladı hemencecik