ElSa2811 benim doğuum sürecim tuhafdı ama bende bi tuhaflıkda yoktu iyiydim kanama vs olmadı maşallah herşeyi de yapardım iyi hissediyordum kendimi ama gittiğim hastanede tek bir doktor var mecbur oraya gittim tek doktorla götürdüm doğum yapana kadar ama doktor hep kötü şeyler söyledi bana küçük gelişimi geri kilosu az kilosu az normalde iyi diyorlar çevremdekiler ama doktor ne istiyorsa bana ölür de demişdi almazsam zorla da sezeryan oldum küveze de girer dedi küçük gelişim geriliği olduğu için sezeryan alındığında doktor da şaşırdı gayet iyi olduğunu gördüğünde bişey demedi sonra da bende korktum böyle anlattı söyledi ne var ki çocuğunda diye açıklamıyorda gelişim geriliği ama nasıl bi gerilik söylüyordum gerilik yani işte diyordu küçük ondan diyordu saçmaydı hamileliğim işte ama şükür oğlum iyi bidaha da gitmem oraya 😂