gul_clk Hiç canınızı sıkmayın bence siz yine iyisiniz 😊 ben ikinci hamileligimi öğrendiğimde oğlum 4 aylıktı lohusalıgım bitti hamile kalmışım şok geçirdim resmen ağladım ne yapıcam ben dedim bianlık şokla ve hamileligimi öğrendiğimde kurban bayramının birinci günüydü herkez niye senin yuzum böyle asık niye dusuncelisin diyorlardı farkediyolardı eşime bile nasıl soylucegimi düşünüyordum 😂 Ve şuan 8,5 aylık kızım 19 aylık oğlum var doğum günlerinin arasında 12 gün var sadece 1 sene bile dolmadı aynı ayda doğdular inanın şimdi iyiki olmuş diyorum ikiz bebeğim olmuş gibi birlikte çokta güzel baktırıyorlar bana kendilerine 🥰