Kızım 10 aylık ve bugün hamile olduğumu öğrendim bir kere korunmadık bişey olmaz diye düşündüm ama oldu çok da üzülmek kötü düşünmek istemiyorum rabbim sağlık versin herşeyin hayırlısı olsun inşallah 🙏 bebeği küçük olup da hamile olan ablalar kardeşler varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız önerilerinize ihtiyacım var