CekirdeksizLimon Biz hemen hemen her hafta oradayız yadinda öyle 🤭 kahvaltı yemek yiyeceğiniz yerler var deltur var belediyenin hemen karşısında kahvaltı için yerde var pastalar börekler var her ikisinde de gol ve orman çevresinden uzak atlı karıncaların arkasında kalıyor en güzel yerleri orman ve gol.taraflari çocuk için çok güzel sakin acikalan