Deletedmom_49 kızlar hepimiz bu hallerimizle daha güzeliz. Bırakın bedeninizde bebeğinizden size izler kalsın dünyanın en güzel izleri bence. Ben sezeryanla doğum yaptım 5 ay oldu doğumdan 3 hafta sonra uzun bir şalla sıkıca sardım sarkmayi topladı daha da hiçbir şey yapmadım inanın dertte edinmiyorum sağolsun eşimde hiçbir zaman yüzüme vurmaz böyle daha güzelsin böyle kal der. Vakit bulduğunuz anlarda mekik çekin yediklerinize dikkat edin yeter ama gercekten bu halimizle çok güzeliz 🌺💜