Fer4hh valla helal olsun o zaman size maşallah nazar da değmesin kuzucuklara doğru diyorsunuz sürekli bezin içinde havasız kalıyor en azından bi kaç saat açık bırakmak iyi olur bunu uygulayacağım ıslak mendil olarak unibaby yenidoğan kullanıyırdum saf pamuk hiç sorun olmadı taki babyturko alana kadar bilmiyorum o mu yaptı ama ben bu sebepten oldugunu düşünüyorum kullanıyorsak da yıkayıp kullanmak daha iyi bakalım tecrübe ediniyoruz yaşayarak ..