yerlersenietipuf 13rabia hayır emzirdigim için otelemistim tam karar verdim ölüyüm diye hastalandım işte
busra2626 yerlersenietipuf aynı belirtilerim vardı kovid pozitifim 12. Günümdeyim test yaptırın bizde aile içinden kaptık testte emin olun abartılacak bir durum yok ihmal etmeyin derim
13rabia yerlersenietipuf Ya eşinde felan belirti varsa gidin ama belirti yoksa sürekli sıcak şeyler iç Sarımsak ye hiç eksik etme öğünden sarımsak li yoğurt kase kase ye cnm
Evrim1906 yerlersenietipuf arayın şikayetlerinizi anlatın gelirler gelecek durumunuz olmadığını kesinlikle söyleyin
13rabia yerlersenietipuf Aklında sorun kalmasın git bu test ver ama eve de geliyor lar imkanın yoksa gitme gibi
yerlersenietipuf 13rabia Gitmek hiç sağlıklı olmaz toplu taşıma kullanmak zorundayım çünkü. İnşallah gelirker onlarda
13rabia yerlersenietipuf Gelirler ya imkanım yok dersen bize geri haber edersin çıkmaz inşallah iyi haberler alırsın bu arada nerelisin🥰
Armanefe yerlersenietipuf semptomlar covidle aynı benimde aynı bu anlattıklarınız olmuştu. Test yaptırın faydası vardır. Zor olan 3 günü atlatmışsın diyelim. Geçmiş olsun
Senaege yerlersenietipuf biz şuan covid geçiriyoruz bu altıncı günümüz semptomların benziyor ama herkes te farklı belirti olabiliyor bence test yaptırın