2 gün önce ekmek yaptık annemgilde garajda. Bilmiyorum orda cereyanda mi kaldım ne yaptım. 2 gündür ateşim yuksek dün akşam 38.4 oldu ama ben çok üşüyorum. Vücudumun her yeri agriyo eğilip kalktığımda basım donuyo her yerim agriyo. Bugün biraz daha iyiyim grip gibiyim burnum akiyo bı de kötü bı öksürük başladı gibi sanki. Cânsiz cılız bı oksuruk. Sol kolumda sol bacaginda da arada sırada çok oluyo ama böyle sizi gibi iğne batması gibi biseyler oluyo kovid olmuş olamam heralde demi 🥺🥺