Smryna Nuduu evet ben pinarinkini kullanıyorum ona da yeni başladım. Once ısıtiyorum sonrasında içine cici bebe ve muz atıyorum arada nadiren de çok az biraz bal veya pekmez ile pekistiriyorum. Çok severek tüketiyor.