FatimaOmar dışardan inek sütü alma bence. Kendin kaynatırken bütün besin değerlerini öldüreceksin. Birde inekte hastalık var mı yok mu bilemezsin. İlla vercem diyorsan milupa marka ya da Pınar marka çocuk devam sütleri var onları al. Birde ilk süte başlarken hemen öyle al iç diye verilmiyor. Süt çok zor hazmedilen bir şey. Önce mesela 100 cc mi vereceksin 25 cc süt 75 cc su şeklinde veriyorsun. 4 5 günde bir su miktarını azaltıp süt miktarını arttırıyorsun. Ama süt öyle çokta yararlı bşr şey değil zaten.