Momoflittle Durukus2 Biz de bu şekilde yapıyorduk ama bir süre sonra bunu da öğrendi ve yine meme almaz oldu. O mamaların miktarları arta arta gitti. Şimdi bitmek üzere sütüm. Keşke bu kadar zor olmasa bu emmeme olayı
Durukus2 Momoflittle malesef bende şimdi mememin yarasından cekiyorum arrık aglayacak noktaya geliyorum emzirirken annelerin cektigi nedir böyle 😔
Seatib BabyAsiia bizimki biberona alışmıştı daha 3 günlüktü. İnsan kötü oluyordu onu alıyor beni almıyor diye
cagankusunannesiii biradamavisi wee baby aldım emzirme akademisinde onu öneriyolar chicco nun falan ucu çok yumuşak wee ya da mamajoo öneriyolar
Kbrnn3641 zeynepada56 biberonu bırakıp kaşık biberonla besleyin ve sürekli memr teklif edin geç olmadan emer Allahın izniyle
ipekk05 Kbrnn3641 henüz 1 ay oldu sağıp biberonla veriyorum burda bazıları biberon reddide yaşıyoruz diyo çok panik yapıyorum mememi bıraktı inşallah biberon reddide yaşamayız diye 🥵
biradamavisi cagankusunannesiii link ya da görsel atar mısınız? We baby de iki çeşit var mesela hangisi acaba
biradamavisi biradamavisi çok teşekkür ederim 🙏 bebeğiniz kaç aylık peki benimki 3 aylık sorun olur mu alıştırma bardağı acaba içebilir mi