ipekk05 bizim de biberon yüzünden oldu enjektörle verdim alıştırma bardağı aldım bol bol ten teması yaptım ayakta pış pış yaparak emzirdim facebookta emzirme akademisi var canım gruba katılma isteği at orda hepsini detaylı anlatıyo çok zor sabırla aşacaksın kendine güven