sumeyye53 OmerAslannn Bana da aynısı oldu sonda çıktıktan sonra ağrısı çok oldu hatta hastaneden çıkmadan test yaptılar enfeksiyon mu diye normal çıktı 10 güne geçti çok canım yanıyordu idrar da
Aysshn-123 OmerAslannn iki hafta kadar da ben çektim lavoboya gitmek istemiyordum ağlayarak çıkıyordum çok zor oluyor evet ama bir süre sonra kendiliğinden geçiyor Allah yardımcınız olsun
ADAcayi 7 ay önce sezaryen oldum. Bende yanma olmadı. Ama idrarı tutamama vardı. Ben aşırı sıvı da tukettigim için o dönem, en fazla 2 saat idare edebiliyordum, sonrasında kaçırma oluyordu. Ama git gide düzelmeye başladı. Endişelenmeyin, düzelecektir.
Ebrusyl OmerAslannn bende de sonda takıldı takarken çıkartırken canım yandı evet ama sonrasında sıkıntı yoktu. İdrara çok çıktım bende ama bunun Doğum sonrasındaki aşırı sıvı tüketiminden olduğunu düşünüyorum 😔
Kelebegimm turunculuanne maalesef önce takıldı. Bilmiyorum ki ben öyle yapılıyor diye biliyordum o yüzden araştırmadım
Burculiceee OmerAslannn sanırım kişiden kişiye değişiyor ben ne taktıklarını hissettim ne çıkarttıkları dan sonrasını hissettim sorunsuzdu şükür
Ayseclik7 OmerAslannn 18 gün önce doğum yaptım bennde sezaryen bende hala çekiyorum yanma ve acılı bı kaşıntı sonda takilan yerde canım
Alyameltem OmerAslannn Bana da takıldı ama ben belden aşağı uyuşturuldum uyuştuktan sonra taktılar hiç acı duymadım çıkarırken de acımadı hiç. İlk günler çişimi yaparken hem dikişlerim sızlardı hem orası. Zorlanıyordum ama geçti zamanla