Arkadaşlar 9 gün önce sezeryan doğum yaptım sonda takıldı şimdi idrarımı yaparken acayip acı duyuyorum sonda takılan yerden bu normal mi acaba basına gelen olan oldu mu bide sürekli idrarım var hissi yaşıyorum bi sorun mu var acaba iltihap falan mı oldu yoksa zamanla düzelir mi ?