Merhaba anneler bebeğimi haftalardır uyutmakta çok zorlanıyorum artık kafayı yemek üzereyim uyutmak için yatağa koyuyorum emziği ağzına veriyorum eliyle emziği sürekli çıkarıyor uykusu var ellemese uyuyacak ama o emziği illa eliyle çıkarıyor sonra ağlıyor veriyorum yine aynı vrrmiyorum daha kötü ağlıyor Uyutan kadar akla karayı seviyorum ne yapacağım şaşırdım bir yardım edin